wtorek, 11 kwietnia 2017

Floral Fantasy Bloomingtales czyli co nowego w PiP studio


Porcelana PiP studio zdecydowanie należy do tych, które kocha się całym sercem albo omija szerokim łukiem. Jest bardzo ozdobna, dopracowana w każdym szczególe, zupełnie inna od prostych wzorów i pastelowych kolorów jakimi raczą nas inne marki. Porcelana PiP studio jest po prostu jedyna w swoim rodzaju.


Z początkiem roku Pip zaskoczyła nas nową serią Floral Fantasy Bloomingtales. Jest to wyjątkowa, limitowana odsłona serii Floral, nie może jej zabraknąć w kolekcji żadnej miłośniczki tej marki.


A jest w czym wybierać. Kubki, kubeczki, talerze w kilku wielkościach i rodzajach, dzbanki, cukiernice... wszystkie piękne, wykończone złotymi elementami, bardzo eleganckie a jednocześnie słodkie i urocze.


Jak zwykle wszystkie elementy zostały oparte o ten sam zestaw kolorów, khaki & blue oraz pink & white. Dzięki temu porcelana świetnie komponuje się ze sobą, zaskakuje a do tego pasuje do innych produktów tej marki z kolekcji Floral.


Kiedy kurier przywiózł paczki z ceramiką i zaczęło się gorączkowe rozpakowywanie dostawy i odkrywanie kolejnych cacuszek wiedziałam dwie rzeczy: muszę sfotografować tę porcelanę i muszę to zrobić w zupełnie innej odsłonie niż dotychczas. Zastanawiałam się co najlepiej będzie pasować do mojego ulubionego zestawu kolorów czyli niebieskiego i khaki.


Wybór padł na mech, który spędza mi sen z powiek w ogródku ale przy odrobinie inwencji twórczej można go fajnie wykorzystać do wszelkich dekoracji.
Bieżnik z mchu? A czemu nie, prezentuje się wręcz zjawiskowo. Wystarczy przyozdobić kolorowymi kwiatami i ciekawy efekt gwarantowany. U mnie w wersji dosyć minimalistycznej, chciałam by to ceramika wybijała się na pierwszy plan.


Jedno wiem na pewno, porcelana PiP studio wygląda pięknie sama bez żadnych dodatkowych ozdób ale w ich towarzystwie  codziennej porcelany w jednej chwili zmienia się w elegancką zastawę, z której każdy element to małe dzieło sztuki.







Elementy kolekcji zostały ozdobione dwoma wzorami. Fantasy z dużymi kwiatowymi wzorami, które mnie przypominają piwonie oraz Bloomingtales zainspirowanym pawiom ogonem.







Jak Wam się podoba nowa ceramika od PiP studio?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz