poniedziałek, 28 września 2015

Filiżanki Pastel Warm Grey od Green Gate


Jakiś czas temu opublikowałam na blogu zdjęcia filiżanek i talerzyków z serii Pastel w kolorze kremowym. Możecie je zobaczyć tutaj. Dziś ta sama kolekcja ale w najnowszej wersji kolorystycznej, pięknej, delikatnej i bardzo eleganckiej szarości wykończonej srebrną obwódką.


Filiżanki są dosyć duże i pojemne, idealne na poranną kawę lub w wersji obiadowej na porcję zupy.


Kiedy kolekcja Pastel pierwszy raz pojawiła się w katalogu Green Gate miałam co do niej mieszane odczucia. Wydawała mi się taka inna i zupełnie niepasująca do tego do czego przyzwyczaił nas duński producent. Dopiero na prośbę jednej z Klientek zamówiłam zestaw w kolorze kremowym i przepadłam. 
Filiżanki zachwycają swoją urodą i delikatnością, nadają się idealnie na co dzień ale będą naprawdę niezwykła ozdobą podczas eleganckiego przyjęcia lub kolacji we dwoje.

 
Jeśli lubicie Green Gate ale szukacie czegoś wyjątkowego kolekcja Pastel będzie idealna.




Widoczne na zdjęciach:
  • Filiżanka ze spodkiem Pastel Warm Grey - KLIK
  • Łyżeczka Spot beige - KLIK
  • Serwetka Abelone dark grey - KLIK

2 komentarze:

  1. Śliczne, ale jak dla mnie mają jedną wadę - niewygodnie się odstawia filiżankę na spodek. Zaczepia się ręką o talerzyk. Taka drobnostka, ale mnie przeszkadza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... sama tego nie zauważyłam ale przy najbliższej okazji sprawdzę czy i ja tak mam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń