poniedziałek, 21 września 2015

Odrobina luksusu

Postanowiłam, że dziś pokażę Wam kilka przedmiotów kolekcji Green Gate, które absolutnie zawładnęły moim sercem. To oczywiście ceramika z najnowszej kolekcji dedykowanej na sezon jesień/zima 2015 i jak dla mnie idealnie wpasuje się w te klimaty. 




Dziś wersja jesienna a na zdjęciach zobaczyć możecie kolekcje G w wersji silver i gold, Ziggy silver i Haven gold. Jak dla mnie mistrzostwo świata. 

Wszystkie elementy silver i gold są bardzo eleganckie ale nie znaczy to, że pasować będą tylko do świątecznych i bardzo eleganckich stylizacji, sprawdzą się idealnie na co dzień jak i od święta. 




Mieszając różne elementy można stworzyć niepowtarzalną zastawę a dodając jeden czy dwa elementy do innych kolekcji sprawić, że całość stylizacji nabierze elegancji i lekkości. Już widzę te śliczności na świątecznym stole :)

 

 

 Sprawdźcie także, co o kolekcjach G i Ziggy powiedziała BoogieSilver na swoim kanale.

Widoczne na zdjęciach
  • Kubek do latte Ziggy Silver Green Gate - KLIK
  • Kubek do latte Haven Gold Green Gate - KLIK
  • Kubeczek do espresso G Gold Green Gate - KLIK
  •  Talerzyk G silver Green Gate - KLIK
  • Talerzyk G Gold Green Gate - KLIK
  • Kubeczek do espresso G Silver Green Gate - KLIK
  • Kubeczek do espresso Star Red Green Gate -  KLIK  
  • Łyżeczka Malou White Green Gate - KLIK

3 komentarze:

  1. Mnie jakoś ten luksus nie podchodzi. Natomiast inne szarości jak najbardziej. I ogólnie GG coraz bardziej mnie wchłania w swoje posiadanie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby każdemu podobało się to samo to byłoby strasznie nudno. Na szczęście mamy wybór... czasem aż zbyt wielki :)

      Usuń
  2. Piękne sreberka, podobają mi się bardzo:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń