środa, 14 września 2016

Malinowo...


Dzisiejszą sesję sponsorują kolory błękitny i malinowy. Kiedy pierwszy raz pomyślałam o tym zestawieniu byłam raczej sceptyczna, może dlatego, że seria Abelone i Audrey w kolorze malinowym nie należą do moich ulubionych choć są uroczej jak wszystkie produkty tej marki.


Ładnie prezentują się w połączeniu ze sobą i do tej pory właśnie w takiej konfiguracji podobały mi się najbardziej.


Postanowiłam jednak zestawić je z codzienną ceramiką z serii Alice i efekt jest całkiem niezły. W połączeniu z kolorem różowym malinowy troszkę ginie tworząc bardzo cukierkowy zestaw ale łącząc malinową kolekcję z błękitem otrzymałam całkiem ciekawy zestaw.


Jak podoba Wam się takie połączenie?







Widoczne na zdjęciach:
  • Dzbanek Alice pale blue - KLIK
  • Mlecznik Alice pale blue - KLIK
  • Talerz deserowy pale blue - KLIK
  • Talerz obiadowy pale blue - KLIK
  • Filiżanka Abelone raspberry - KLIK
  • Kubek do latte Spot raspberry - KLIK
  • Talerz deserowy Audrey raspberry - KLIK
  • Miseczka XL Audrey raspberry - KLIK
  • Zaparzacz do herbaty Coco red - KLIK
  • Ściereczka kuchenna Frederikke raspberry - KLIK
  • Serwetka Frederikke raspberry - KLIK
  • Sztućce Simone white - KLIK
  • Spodeczek Lulu mint - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz